- PerkuKasdien.LT Lietuva
Say something...
Nothing found. Please repeat.
Unsupported browser. Sorry...
w3c
D.U.K.
Dažniausiai užduodami klausimai
1. Ar galima užsisakyti prekę paskambinus telefonu?
Taip, prekę galite užsisakyti paskambinę mums telefonu: +370 654 88148 arba užpildžiu šią formą: ,,Parašykite mums žinutę" arba parašius mums el. paštu: info@perkukasdien.lt. Norint, jog užsakymą atliktume už Jus, mums reikės šios informacijos:
1. Pageidaujamos prekės pavadinimas (arba kodas) ir kiekis
2. Jūsų vardas, pavardė
3. Telefono numeris
4. Elektroninis paštas
Užsisakant prekę telefonu, apmokėti galėsite tik bankiniu pavedimu arba grynais Maxima kasoje/Perlo terminale. Jei pasirinksite apmokėjimą grynais Maxima kasoje arba Perlo terminale, Jums bus atsiųstas brūkšninis kodas į Jūsų el. paštą. Jį turėsite pateikti Maxima kasoje arba Perlo terminale, norėdami atsiskaityti už užsakytas prekes. Susimokėjus už užsakymą, jis bus pradėtas vykdyti.
2. Ar prekes galima įsigyti išsimokėtinai?
Deja, įsigyti prekes išsimokėtinai galimybės nėra.
3. Kaip galiu atsiskaityti už prekę?
Užsisakant prekes mūsų internetinėje svetainėje už prekes turite atsiskaityti iš karto per internetinę bankininkystę, bankiniu pavedinimu arba grynais Maxima kasoje arba Perlo terminale.
4. Ką daryti, jeigu prekės aprašyme nerandu reikalingos informacijos apie prekę?
Parašykite mums žinutę paspaudę šią nuorodą ,,Parašykite mums žinutę" arba susisiekite su mums telefonu: +370 654 88148. Mes suteiksime visą reikalingą informaciją.
5. Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
Ją galite atsisiųsti iš savo paskyros. Taip pat automatiškai ji siunčiama į Jūsų nurodytą el. paštą pirkimo metu. Jeigu vistiek negavote ar nerandate, tuomet parašykite mums žinutę paspaudę šią nuorodą ,,Parašykite mums žinutę" arba susisiekite su mums el. paštu: info@perkukasdien.lt nurodydami savo devynių simbolių užsakymo numerį (pvz.: HWMHIGFKC) bei rekvizitus sąskaitai faktūrai.
6. Per kiek laiko bus pristatyta prekė?
Visos mūsų prekės pristatomos per 2-4 d.d. (atskirais atvejais gali trukti iki 2 savaičių) į Jūsų pasirinkto kurjerio paštomatą arba nurodytu adresu.
7. Kokie galimi pristatymo būdai?
1. Į Jūsų pasirinkto kurjerio paštomatą.
2. Jūsų nurodytu adresu ir pasirinktu kurjeriu.
8. Ar galima už prekes atsiskaityti pristatymo metu?
Už prekes atsiskaitoma iš anksto. Tai galite padaryti per internetinę bankininkystę, bankiniu pavedimu arba grynais Maxima kasoje bei Perlo terminale.
9. Ar galima prekes atsiimti pačiam?
Deja, šiuo metu atsiimti prekes pačiam nėra galimybės. Visas prekes pristatome į Jūsų pasirinktą paštomatą arba nurodytu adresu.
10. Kaip sužinoti, kur yra mano užsakymas?
Norėdami sužinoti kur yra Jūsų užsakymas ir kiek liko laiko iki jo pristatymo. Pirmiausia, galite patikrinti informaciją savo paskyroje prie ,,Užsakymų istorija". Jeigu vistiek kankina nežinia: parašykite mums žinutę paspaudę šio puslapio apačioje esantį žalią mygtuką arba ,,Parašykite mums žinutę", arba susisiekite su mumis telefonu: +370 654 88148.
11. Kaip grąžinti netikusią, kokybišką prekę?
Jeigu Jūsų įsigyta prekė Jums netiko ir nusprendėte ją grąžinti, kokybiška prekė gali būti grąžinama per 30 dienų nuo užsakymo gavimo. Jei grąžinama kokybiška, tačiau klientui netinkanti prekė, pirkėjui bus grąžinama visa sumokėta suma, išskyrus pristatymo bei grąžinimo mokesčius. Dėl prekės grąžinimo susisiekite su mumis ,,Parašykite mums žinutę" (pasirinkę priežastį: Prekių grąžinimas) arba el.paštu: info@perkukasdien.lt nurodydami savo devynių skaitmenų užsakymo numerį (pvz.: HWMHIGFKC) bei grąžinimo priežastį. Per 1 darbo dieną atsiųsime Jums detalią instrukciją prekių grąžinimui. Pasiliekame teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jeigu pirkėjas nesilaiko numatytos grąžinimo procedūros.
12. Kaip grąžinti nekokybišką prekę?
Jeigu gavote nekokybišką prekę, ji gali būti grąžinta per 30 dienų nuo užsakymo gavimo. Nekokybišką prekę nemokamai pakeisime į naują prekę. Jeigu negalėsime pakeisti produkto nauju, pirkėjui bus grąžinama visa sumokėta suma, išskyrus pristatymo mokestis. Dėl prekės grąžinimo susisiekite ,,Parašykite mums žinutę" (pasirinkę priežastį: Prekių grąžinimas) arba susisiekite su mumis el.paštu: info@perkukasdien.lt nurodydami savo devynių skaitmenų užsakymo numerį (pvz.: HWMHIGFKC), bei grąžinimo priežastį. Jei prekė defektuota, padarykite ir prisekite kelias nuotraukas ar trumpą video filmuką. Per 1 darbo dieną atsiųsime jums detalią instrukciją prekių grąžinimui.
13. Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?
Visoms mūsų prekėms yra suteikiama 30 dienų nemokamo bandymo garantija. Jei prekė Jums netiko, galite ją grąžinti per per 30 dienų nuo užsakymo gavimo. Visoms elektroninės prekėms yra taikoma 1 metų pakeitimo garantija. Sugedus Jūsų elektroninei prekei, mes pakeisime ją į naują, jei nuo prekės gavimo nepraėjo daugiau nei 1 metai.
14. Kas yra nuolaidos kodas?
Nuolaidos kodas yra vienkartinis kodas, kuriuo galite padengti iki 30% pirkinio vertės. Vieno apsipirkimo metu galima panaudoti tik vieną nuolaidos kodą. Nuolaidas galima pritaikyti ir akcijinėms prekėms.
15. Kaip gauti nuolaidos kodą?
Nuolaidos kodai siunčiami el. paštu prisiregistravusiems vartotojams, taip pat skelbiami papildomi nuolaidos kodai šventiniu laikotarpiu per Facebook platformą (Lankytis Facebook) arba Instagram (Lankytis Instagram) Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius ir gaukite 10% nuolaidą savo pirmam užsakymui.
16. Kaip panaudoti nuolaidos kodą?
1. Išsirinkite norimas prekes ir įsidėkite jas į krepšelį;
2. Spauskite mygtuką „Pereiti prie apmokėjimo“;
3. Toliau spausti "Turiu nuolaidos kodą";
4. Įveskite nuolaidos kodą į langelį, su žodžiais „Nuolaidos kodas“ ir paspauskite šalia esantį mygtuką „Pridėti“. Taip bus suteikta Jums priklausanti nuolaida.
Boxed:
Sticky Header:
Sticky Add To Cart
Sticky Footer:
Font: